A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Major Virág
Other Authors: Oláh Péter Károly
Format: Thesis
Kulcsszavak:Accor Hotels
Budapest
feladatkör(ök)
Front Desk
Front Office
munkakör(ök)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43235
Description
Abstract:Dolgozatom központi témája a budapesti Mercure City Center Hotel Front Office részlegének átfogó elemzése, mind a munkavégzés és feladatok, mind a fizikai megjelenés szempontjából. Szakdolgozatom fő célja, hogy a működésének és jelenlegi kialakításnak vizsgálatával feltárjam a Hotel Front Office részlegében rejlő további lehetőségeket a fejlődésre, a még hatékonyabb munkavégzés érdekében. Munkám vezérfonala öt kutatási kérdés, amelyek a Front Office-on zajló munkára, a kialakítás koncepciójára, valamint a humán erőforrás témakörére irányulnak. Kutatásomat emellett segíti egy mélyinterjú, Éry Tamás Front Office Managerrel, valamint egy kérdőív az Open Reception koncepcióhoz kötődően, amelyet az ott dolgozó munkatársakkal töltettem ki. A kutatás eredményeként több javaslatot sikerült összegyűjtenem a lehetséges fejlesztésekre, illetve változtatásokra, amelyek gyakorlati alkamazása megfontolást érdemel, hozzájárulhat a recepció további dinamikus fejlődéséhez.