Hozzáadott cukortól mentes termékek jellemzői és gyártói attitűdök vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Mészáros Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Soós Dr. Gabriella |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cukorbetegség cukormentes diéta gyártói attitűd hozzáadott cukormentes inzulinrezisztencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43257 |
Hasonló tételek
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
A szerencsejáték gyártói piac elemzése a NOVOMATIC Hungária Kft szemszögéből
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Füstbe ment terv
: Tegyei Dóra
: Tegyei Dóra
Dolce Vita - A cukrászat Édes Élet cukor nélkül (Allergén mentes termékek választása)
: Teleki Blanka
: Teleki Blanka
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
A növényi alapú táplálkozás és a vegán élelmiszeripari termékek iránti fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Papp Dalma Fruzsina
: Papp Dalma Fruzsina
Hozzáadott érték különbözőségen alapuló zalaegerszegi gazdaságfejlesztési koncepció
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
Mentes és hagyományos desszertek a rendezvényeken
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
Hagyományos és mentes desszertkínálat napjaink cukrászdáiban
: Berentei Ágnes Judit
: Berentei Ágnes Judit
„Mentes” vendéglátó rendezvények vizsgálata a gluténmentes diétát követők körében
: Szabó Panna
: Szabó Panna
Politikai attitűdök vizsgálata a közvéleménykutatások tükrében
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
Hagyományos és mentes desszertkínálat a különböző rendezvénytípusokon
: Kerekes Felícia
: Kerekes Felícia
Y generációs munkahelyi és elhelyezkedési attitűdök vizsgálata
: Engelhardt Fanni Teréz
: Engelhardt Fanni Teréz
A GEFCO Magyarország Kft. hozzáadott értékei a klasszikus szállítmányozási tevékenységhez
: Kun Tünde
: Kun Tünde
A mentes étrendet követő fogyasztók helyzete Vácon
: Pankovics Gréta Fanni
: Pankovics Gréta Fanni
Térítés mentes átadás a megújuló napenergia - termelésben
: Horváth Mercédesz
: Horváth Mercédesz
Vállalkozási környezet és attitűdök Magyarországon
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2022)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2022)
Étkezés lemondás nélkül! – A ,,mentes” élelmiszeripar jövedelmezőségének elemzése
: Janka Anasztázia
: Janka Anasztázia
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Étkezés lemondás nélkül! - A ,,mentes" élelmiszeripar jövedelmezőségének elemzése
: Janka Anasztázia
: Janka Anasztázia
A mentes sütemények választékának és fogyasztási szokásainak a vizsgálata a budapesti cukrászatokban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
ONLINE SZÁLLÁSHELYFOGLALÁSI RENDSZEREKKEL KAPCSOLATOS ATTITŰDÖK
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
A termékelhelyezéshez kapcsolódó attitűdök Magyarországon
: Antal Bianka Klaudia
: Antal Bianka Klaudia
Vezetői attitűdök vizsgálata a nonprofit és a forprofit szektorban
: Haris Márton Móric
: Haris Márton Móric
Az Y és Z generációbéli attitűdök vizsgálata a munkaerőpiacon
: Hermann Ramóna
: Hermann Ramóna
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
Klímasemleges szálláshelyek - ismeretek és attitűdök Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül
: Háriné Eszéki Marianna
: Háriné Eszéki Marianna
Térségfejlesztés a Göcsej-Zala mente LEADER Egyesület működésének tükrében
: Lebics László
: Lebics László
A mentes sütemények választéka és fogyasztási szokásai a hazai cukrászdákban
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Az I nemzetgazdasági ág bruttó hozzáadott értéke és üvegházhatású gázkibocsátása közötti kapcsolat vizsgálata az Európai Unió tagállamaiban
: Lénárt Emese
: Lénárt Emese
Esküvők fenntarthatóságával kapcsolatos fogyasztói attitűdök és motivációk
: Gulyás Panna Franciska
: Gulyás Panna Franciska
Attitűdök és hiedelmek a befektetési banki szektorban
: Mátyás Ivett
: Mátyás Ivett
Generációk együttműködése a munkahelyeken - Munkahelyi attitűdök vizsgálata a generációk tükrében
: Szabó Blanka Ágota
: Szabó Blanka Ágota
Vendéglátó rendezvény hagyományos és „mentes” ételkínálatának összehasonlítása a fenntarthatóság szempontjai alapján
: Gurmai Gyula
: Gurmai Gyula
Vendéglátó rendezvény hagyományos és „mentes” ételkínálatának összehasonlítása a fenntarthatóság szempontjai alapján
: Gurmai Gyula
: Gurmai Gyula
Az animáció hozzáadott értéke a szállodai vendégelégedettséghez a Camping Tamarit Beach Resort példáján keresztül
: Köles Réka
: Köles Réka
Hasonló tételek
-
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc -
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna -
A szerencsejáték gyártói piac elemzése a NOVOMATIC Hungária Kft szemszögéből
: Nagy Krisztina -
Füstbe ment terv
: Tegyei Dóra -
Dolce Vita - A cukrászat Édes Élet cukor nélkül (Allergén mentes termékek választása)
: Teleki Blanka