Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Molnár Réka
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:internetmarketing
közösségi média
marketing
online kommunikációelmélet
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43338
Description
Abstract:Szakdolgozatomat az online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése témában írtam. Ezen belül szerettem volna felmérni az online marketing vásárlást ösztönző hatását. Második célom az általam elkészített két kérdőív összevetése volt, amely arra tér ki, hogy a COVID-19 világjárvány mekkora mértékben volt hatással az online marketingre és az online vásárlási szokásokra. Továbbá helyet kapott dolgozatomban a közösségi média is. A 2022-e trendek is, amelyek nagy hatással vannak a marketing szakmára. Véleményem szerint a jövőben még inkább ebbe az irányba fogunk haladni, és fel kell zárkóznunk ezekkel az új hullámokkal. Ez lesz a kulcsa a sikernek, annak, hogy mennyire hatásos az online marketingünk.