A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Opauszki Viktória
További közreműködők: Kegye Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:borászat
bormarketing
magyarországi borvidékek
marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43368
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a Villányi Borvidék ismeretséget és jellemzőit szeretném ismertetni, valamint a Sauska Borászat marketing stratégiáját és külföldi megjelenését. Hazánkban ugyanis nagy múlttal és hagyományokkal rendelkezik a szőlőtermesztés és a borkészítés, már honfoglaló őseink is virágzó szőlőültetvényeket találtak itt, melynek művelésével nem hagytak fel. Történelmünket végig kísérté a bor, szorosan kapcsolódva a mindennapokhoz, a kultúrához és a valláshoz. Vizsgálataim során a borászat nagykövetével készített mélyinterjú által, arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen tevékenységgel sikerült elérnie a Sauska Pincészetnek azt, hogy ilyen kiemelkedő legyen Magyarországon és külföldön is. Emellett egy kérdőív keretein belül, kiderítettem, hogy a kitöltök közül hányan ismerik és jártak már a Villányi Borvidéken, továbbá a Sauska Borászatot hányan ismerik és kóstoltak már borait. Összesen 186 válasz érkezett a kérdőíves felmérésemre, amit kiértékeltem és feldolgoztam.