A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polányi Tekla
További közreműködők: Róbert Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketingkommunikáció
rendezvények
rendezvényszervezés
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43375
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az ország egyik legkiemelkedőbb és legismertebb, fiatalokat célzó rendezvényszervező cég, a WORLD IS MINE zenés, táncos rendezvényein keresztül mutatom be az online marketingkommunikáció és egyik eszközének, a közösségi médiának szerepét és jelentőségét a rendezvények szervezésében és megvalósításában. A téma jelentősége abban áll, hogy egy jelenleg is fejlődő, innovatív szemszögből, vagyis a közösségi média oldaláról közelítjük meg a már ismert rendezvényszervezéshez kapcsolódó (online) marketingkommunikációs módszereket. Ezt az alapján vizsgálom meg, hogy mekkora szerepet tölt be, milyen hatással van egy adott zenés rendezvény marketingkommunikációjára az online térben történő hirdetés rendezvényszolgáltatói, valamint felhasználói szempontból egyaránt. Ezen kívül keresleti és kínálati szempontból is megvizsgáltam, hogy a közösségi média oldalain közzétett tartalmak mennyire határozzák meg, valamint milyen mértékben befolyásolják a fiatal, felhasználói célközönség elérését, az adott rendezvények szervezését és lebonyolítását, valamint a WIM esemény előtti, alatti és utáni kommunikációját. Végezetül a kutatási eredmények arra engednek következtetni, milyenek a jelen és jövőbeli promóciós lehetőségek, igények.