A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Surdy Emese Luca
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:4P modell
bormarketing
fogyasztói igények
kérdőív
versenyhelyzet elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43401
Description
Abstract:A szakdolgozatomban megvizsgálom a cég korábbi éveinek, majd a jelenlegi marketing stratégiáját, ennek során vizsgálom annak sikerességét a célközönségük felé. Dolgozatomban a kutatott eredmények során megalkotom az általam elképzelt stratégiát, amellyel még nagyobb sikereket tudna a cég elérni.A stratégiájuk elemzése során kitérek a cég alapítására és főbb motivációikra, vízióikra. Szeretném elemezni a birtok piaci elhelyezkedését és egy kutatást végezni, mely során rálátást kaphatok a cég kommunikációjának sikereire és hátrányaira.Bár országunkban 22 borvidék található, de a Kreinbacher a Somlóhoz kötődik elválaszthatatlanul, ezért ennek kapcsán ki szeretnék térni az itt alkalmazott általános módszerekre, de a helyi fajtákra is. A magyar borpiac jelenleg is elég telített, azonban a magyar pezsgőkészítés alapjait ők helyezték új alapokra, ezért a Kreinbacher borok piacáról és a pezsgő piacról külön bekezdésben fogok írni. Stratégia alkotásom során a pezsgőpiacra nagyobb hangsúlyt fogok fektetni.