The online communication of distilled beverages
Elmentve itt :
Szerző: | Raffaj András |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | advertisement analysis brand image marketing online communication storytelling |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43410 |
Hasonló tételek
Zero waste in the food and beverage industry
: Aguirre-Szilágyi Ignacio
: Aguirre-Szilágyi Ignacio
Exploring harmful effects of food and beverage jobs
: Mádi Virág
: Mádi Virág
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
Feasibility Study of a Special Food and Beverage Establishment
: Wittmann Ádám
: Wittmann Ádám
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona
: Králik Jázmin Ilona
The Bosch Group’s online communication in Hungary
: Kmetty Nóra Lili
: Kmetty Nóra Lili
A study of Chinese and foreign hotel food and beverage services
: Duan Jiaxin
: Duan Jiaxin
Food and beverage management in hotel restaurants in comparison with independent establishments
: Nyitrai Vanessza Szintia
: Nyitrai Vanessza Szintia
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Digital and Online Marketing Communication in the Music Industry
: Kricsfalussy Bálint
: Kricsfalussy Bálint
A Food and Beverage részleg bemutatása a Floresta Hotelben
: Pethő Rita
: Pethő Rita
Sustainability in food and beverages, focusing on sustainability indicators in restaurants { Budapest as an example}
: Ghannam Mohammad
: Ghannam Mohammad
An analysis of the environmental and economic effects of plastic pollution. Caused by handmade beverages in Taiwan
: Wu Fang-Yi
: Wu Fang-Yi
Effect of storytelling marketing on Brand Image of a company in the food and beverage industry.
: Kozhabayeva Madina
: Kozhabayeva Madina
Humán-erőforrás kezelés a Food and Beverage területén a Hotel Presidentben
: Szalai Dóra
: Szalai Dóra
Online Communication Strategy to Promote the Tourism Industry in the Province of Tungurahua
: CUSTODE ADRIANA
: CUSTODE ADRIANA
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
: László Balázs
: László Balázs
The effects of the new forms of digital marketing on the food and beverage consumption of early teenagers in Hungary
: Dongó Fanni
: Dongó Fanni
An exploratory research on the community impact of online crisis communication the case of Activision Blizzard King
: Török Diána
: Török Diána
Budapesti magas kategóriájú szállodák Food and Beverage részlegén az emberierőforrás-tervezés összehasonlítása
: Varga Fruzsina Blanka
: Varga Fruzsina Blanka
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
A Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. gazdálkodásának elemzése a beszámoló alapján
: Megyeri Viktor
: Megyeri Viktor
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI
: Duric Ahmed
: Duric Ahmed
Communication rights
: Bóta Gergely
: Bóta Gergely
Online Communication Strategies of FMCG Companies for Sustainability A Case Study Of Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, And Diageo
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Market opportunities to expand online commerce and communication in the vintage clothing sector
: Szabad Zsuzsanna Luca
: Szabad Zsuzsanna Luca
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Marketing Communication of Ruinpubs
: Pálinkás Zsófia
: Pálinkás Zsófia
A munkakörnyezet befolyásoló hatása a munkateljesítményre a szállodaiparban, fókuszpontban a Food and Beverage részleg.
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter
: Vasadi-Balogh Eszter
Customer Communication in Hotels A Comparison of Pre-arrival Communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Customer Communication in Hotels A comparison of Pre-arrival communication before and during the pandemic
: Vu Minh Hieu
: Vu Minh Hieu
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A Beverages Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése 2019-től 2022-ig tartó időszakban
: Somogyi Domonkos
: Somogyi Domonkos
The communication and community building of equestrian sport and its role in development of communication skills children with disabilities.
: Reinspach Kincső Maja
: Reinspach Kincső Maja
Communication errors and pitfalls in social media - The four most common marketing mistakes brands make online
: Zwickl Dániel
: Zwickl Dániel
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hasonló tételek
-
Zero waste in the food and beverage industry
: Aguirre-Szilágyi Ignacio -
Exploring harmful effects of food and beverage jobs
: Mádi Virág -
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli -
Feasibility Study of a Special Food and Beverage Establishment
: Wittmann Ádám -
The online crisis communication of beauty brands
: Králik Jázmin Ilona