Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Urbán István Sándor
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célcsoport(ok)
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
kiskereskedelem
online marketing
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43418
Leíró adatok
Kivonat:Az online marketing eszközök igen fontos tényezővé váltak a marketinggel kapcsolatos tevékenységekben. Ebben az igen változékony, még most is meglehetősen gyorsan fejlődő környezetben lényeges, hogy naprakészek legyenek az ismereteink. Tisztában kell lenni a fogyasztói, gazdasági és környezeti adottságokkal, illetve változásokkal. Ugyanis ezek segítségével képes egy vállalat előnyhöz jutni a piacon a versenytársakkal szemben. Fontos, hogy ne alakuljon ki negatív asszociáció a reklámok túlzott és nem megfelelő használata által, illetve a saját eszközökön történő bejegyzések megosztása fenntartsa a fogyasztók és követők érdeklődését, és képes legyen újakat bevonzani.