Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában
Elmentve itt :
Szerző: | Urbán István Sándor |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | célcsoport(ok) elektronikus kereskedelem - online kereskedelem kiskereskedelem online marketing versenytársak elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43418 |
Hasonló tételek
Generációs különbségek az Infokommunikációs eszközök használatában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
Szemléletváltás a hangzó anyagok használatában a posztkommunikatív nyelvoktatásban
: Győri Anna
Megjelent: (2003)
: Győri Anna
Megjelent: (2003)
Vásárlói tájékoztatás az Auchan Magyarország Kft. gyakorlatában
: Abdalla Younes
: Abdalla Younes
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett
: Horváth Nikolett
Az Auchan Magyarország Kft. működése, kereskedelmi gyakorlata
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
Az Egészség Univerzum kialakítása az Auchan Magyarország Kft-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt
: Zsadányi Bence Zsolt
Az Auchan Magyarország Kft. disztribúciós rendszerének és raktározási folyamatainak vizsgálata
: Légrádi Éva
: Légrádi Éva
Szállítmányozási és árufuvarozási feladatok elemzése az Auchan Magyarország Kft. vonatkozásában
: Dani Dorottya
: Dani Dorottya
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Mérhetőség az online marketingben - A Google Analytics és az AdWords együttes használatában rejlő lehetőségek kisvállalkozói szemmel
: Mészáros Beáta Orsolya
: Mészáros Beáta Orsolya
Készlet- és raktároptimalizálás az Auchan Retail Magyarországnál
: Sándor Dávid Péter
: Sándor Dávid Péter
A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata
: Mrena Marcell
: Mrena Marcell
E-kereskedelem és online marketing egy kiskereskedelmi cég esetében
: Trojkó Vivien
: Trojkó Vivien
Az Auchan Magyarország Kft. környezetvédelmi intézkedései és fejlesztési lehetőségek a fenntartható jövőért
: Szendrey Eszter
: Szendrey Eszter
Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Regionális különbségek Magyarország versenyképességében
: Schneck Máté Tibor
: Schneck Máté Tibor
Magyarország adórendszere a múltban és jelenben más országok vonatkozásában
: Hermeczi Anna
: Hermeczi Anna
A Rail Cargo Hungaria Zrt. CSR tevékenységének összehasonlítása más vállalatok CSR jelentésésvel
: Horváth Virág
: Horváth Virág
A legjobb toborzás a megtartás - Az Auchan Magyarország Kft. toborzási és kiválasztási gyakorlata
: Dén Zoltán
: Dén Zoltán
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
Az Auchan Magyarország Kft. foglalkoztatási gyakorlatának és sikerességének vizsgálata a megváltozott munkaképességű munkavállalókra vonatkozóan
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
A Más Festékbolt Kft. tevékenységének elemző bemutatása
: Fericean Péter
: Fericean Péter
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Többutas raklapok és más göngyölegek
: Vavra Zorán
: Vavra Zorán
Többutas raklapok és más göngyölegek
: Vavra Zorán
: Vavra Zorán
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
Élelmiszer kiskereskedelmi Kft. létrehozásának számviteli tervezési és szervezési feladatai
: Bogár István
: Bogár István
A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása
: Benedekné Móca Krisztina
: Benedekné Móca Krisztina
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
A BA-HA-MA’S Kft logisztikai folyamatainak a bemutatása
: Jeszenszky Dániel
: Jeszenszky Dániel
Hasonló tételek
-
Generációs különbségek az Infokommunikációs eszközök használatában
: Sándor Anna -
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton -
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina -
Szemléletváltás a hangzó anyagok használatában a posztkommunikatív nyelvoktatásban
: Győri Anna
Megjelent: (2003) -
Vásárlói tájékoztatás az Auchan Magyarország Kft. gyakorlatában
: Abdalla Younes