A Villányi borvidék, valamint Gere Tamás és Zsolt Pincészetének bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Patricia |
---|---|
További közreműködők: | Dr. Lenkovics Dr. Beatrix |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | borászat Gere Tamás és Zsolt pincészete magyarországi borvidékek Villány Villányi borvidék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43424 |
Hasonló tételek
Gere Tamás & Zsolt Pincészetének marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Villányi borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációja és látogatói megítélése
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
Az egri Juhász testvérek pincészetének bemutatása – bor, marketing, vendéglátás
: Köves Daniella
: Köves Daniella
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
A Juhász Testvérek Pincészetének termékválasztéka és felhasználása a vendéglátásban
: Gál Bojána
: Gál Bojána
A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül
: Draxler Viktória
: Draxler Viktória
A magyar és a spanyol borturizmus összehasonlítása a Villányi és a La Rioja-i borvidék példáján keresztül
: Barna Eszter
: Barna Eszter
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér
: Böröcz Olivér
A Tama Hungary Kft. versenyképességének vizsgálata az ellátási- és az értékláncon keresztül
: Tóth Roxána
: Tóth Roxána
Online fogyasztói magatartás a Villányi borok esetében
: Dávid Bianka
: Dávid Bianka
Egyéni vállalkozás indításának piaci, szakmai, törvényi és működtetési lehetőségei, feltételei Kovács Tamás egyéni vállalkozásának tükrében
: Hegyi Bettina
: Hegyi Bettina
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A borturizmus trendjei Magyarországon - Tokaji és Villányi borrégió példáján keresztül
: Molnár Tibor Boldizsár
: Molnár Tibor Boldizsár
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Csongrádi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Zsótér Barbara
: Zsótér Barbara
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A Móri borvidék bemutatása és szerepe a magyar gasztronómiában
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Móri Borvidék kulturális kastélyhasznosításának bemutatása két példán keresztül
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
Hasonló tételek
-
Gere Tamás & Zsolt Pincészetének marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra -
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin -
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia -
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra -
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra