A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Flóra
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
online reklám
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43425
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témáját azért választottam, hogy tudomást szerezzek a vállalatok közösségi médián alkalmazott módszereiről, azok hasznosságáról, negativitásáról és pozitivitásáról. Dolgozatom legfőbb célja, hogy teljes körű szakmai ismeretet mutasson az online teret felhasználó gazdasági társaságok számára. Ezen felül a célom, hogy magamnak is bebizonyítsam, felkészültem a szakmai életbe való bekapcsolódásra. Vizsgálni szeretném saját induló családi vállalkozásunkat, ebben az esetben ez egy online marketing feladatokat ellátó ügynökség, ami a virtuális térben végzi a munkáját.