A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Flóra |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média marketingkommunikáció online marketing online reklám vállalkozás marketingstratégiája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43425 |
Hasonló tételek
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre
: Borbényi Miklós Bence
: Borbényi Miklós Bence
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
Hatékony reklámok a közösségi médiában
: Tájnel Gábor
: Tájnel Gábor
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online közösségi média térhódítása és újdonságai
: Sós Ivett
: Sós Ivett
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Hasonló tételek
-
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia -
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente -
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István -
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett -
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila