Marketingstratégia kidolgozása az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szépvölgyi Arnold
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kkv
marketing
stratégia
szolgáltatás
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43486
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára egy komplex marketing stratégia kialakítása, ugyanis ez a vállalkozás jelenleg nem rendelkezik strukturált és pontokba szedett stratégiával a jövőre nézve, legalábbis írott formában nem, ezért jó alkalom arra, hogy az egyetemen elsajátított tudást alkalmazzuk a gyakorlatban. A vállalkozást magam hoztam létre egy fajta kísérleti jelleggel, ugyanis a különféle munkahelyi környezetekben ahová pályázatot nyújtottam be, általános elvárásként szerepelt bizonyos idejű korábbi munkahelyen eltöltött szakmai gyakorlat, én pedig még nem rendelkeztem ezzel az előfeltétellel, úgy gondoltam, hogy megpróbálom a saját úton megszerezni a szükséges tapasztalatot egy olyan cégben ahol én magam lehetek a döntéshozó, talán sokkal jobban átláthatom az üzleti működéseket, mint egy olyanban, ahol alkalmazottként vagyok számon tartva, így a felelősségérzet és a tapasztalatszerzés hamarabb valósul meg és hasznosul.