B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Gyula
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adócsökkentés
árupiac
business marketing
építőipar - építészet
kis- és középvállalkozás - KKV
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43523
Leíró adatok
Kivonat:Napjaink hazai gazdaságának egyik húzóágazatát képezi az építőipar. Ennek több oka is van. Az állam által kínált otthonteremtési és felújítási támogatásoknak köszönhetően egyszerűbbé, elérhetőbbé és bizonyos esetekben gazdaságosabbá vált építkezni, felújítani. Emellé tartozik az új ingatlanok esetében érvényes 5%-os áfa kulcs. Aminek köszönhetően az ingatlan befektetések száma nagy mértékben megnőtt. A babaváró támogatások és az otthon teremtési kedvezmények. Ebbe a kategóriába sorolható a Magyar Falu Program és az Otthon felújítási Program is, melynek keretein belül 6 millió forintig 3 millió forintot térit meg az állam otthonunk felújítása során, megfelelő dokumentumok felmutatása után. Így a befektetők és az új ingatlanba költözni vágyóknak elérthetőbbé vált.