A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erczbrucker Viktória
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
kommunikáció
repülőtér
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43531
Leíró adatok
Kivonat:Szakmai gyakorlatomat az Ibis Styles Budapest Airport Hotelben végeztem, ebből adódóan esett a projektmunkám témája a Front Office tevékenységének elemzésére. Testközelből megtapasztalhattam, hogy hogyan is áll össze egy szálloda szervezeti egysége, milyen kihívásokkal kell megküzdeni, mennyire összetett feladatok vannak a Front Officeon. Megvizsgáltam, hogy milyen egyedi, eltérő tulajdonságai vannak egy reptéri szállodának, mik azok a standard elemek, amelyekben eltér a városi szállóktól. Választ kaptam olyan kérdésekre is, hogy milyen feladatokkal jár egy szállodát vezetni, milyen feladatai vannak egy Front Office Managernek.