Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehér Aliz
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:kommunikáció
panasz
SWOT-elemzés
szállodaipar
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43535
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám által be szeretném mutatni a Boutique Hotel Budapestet, a szállodát, ahol mindennapjaimat töltöttem, a szakmai tudásom amire szert tettem és a különböző kommunikációs szituációkat, etikettet és a kihívásokat, a panaszok kezelését, amit a munkám során átéltem. Szeretném szemléltetni, a kommunikáció hogyan is fejleszthető a mindennapi életünk során, valamint hogyan hat a nem megfelelően alkalmazott szóhasználat, kifejezésmód és a szlengek elterjedésének használata és következménye a vendégekkel szemben és a szállodaipar különböző részlegein.