A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kónya Dániel
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:21. század
értékesítés
logisztikai szolgáltatások
nemzetközi árufuvarozás
piackutatás
stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43547
Leíró adatok
Kivonat:A részemről választott cég, a „Packeta”, úgy gondolom egy tökéletes alap volt ahhoz, hogy ennek a piaci szegmensnek elemezhettem stratégiaalkotási módszereit. Dolgozatom készítése során rengeteg újdonsággal találkoztam, és sikerült olyan dolgok mögé is betekintést nyernem, aminek miértjeiről eddig csak képzeleteket gyártottam a fejemben. A szállítmányozási szolgáltatásokat kínáló piac számára a koronavírus okozta pandémia helyzet volt a legnagyobb lehetőség, ami a közelmúltban érkezhetett. Mivel a személyes kontaktus létesítését mindenki igyekezett elkerülni, az emberek jobban preferálták az ezt megtestesítő csomagátvételi lehetőségeket. Az évek során érkező fogyasztói igények szolgáltak alapjául a kereskedelmi rétegnek, akik ezen vállalatok legnagyobb motiválói és forrásai voltak. Az online megrendelt termékek kiszállítására specializálódott iparágak jöttek létre, melyek sokrétűségét az új piaci belépők által hozott trendek tettek lehetővé.