A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében
Saved in:
Main Author: | Kónya Dániel |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | 21. század értékesítés logisztikai szolgáltatások nemzetközi árufuvarozás piackutatás stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43547 |
Similar Items
HOUSEKEEPING, A TÖKÉLETES SZÁLLODAI SZOBÁK TITKAI
: Beer Zsófia
: Beer Zsófia
Trendek, változások az ellátási láncokban a technológiai fejlődés hatására
: Bándy Gergely
: Bándy Gergely
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
A vendéglátásban bekövetkezett változások a pandémia hatására
: Soltész Luca Sára
: Soltész Luca Sára
Édes változások, avagy a desszert trendek Magyarországon
: Schödl Nóra
: Schödl Nóra
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
Budapestre érkező külföldi turisták fogyasztói magatartás vizsgálata
: Borbély Dávid Csaba
: Borbély Dávid Csaba
Szervezeti változások az egyedi gyártás területén a versenyképesség megőrzése érdekében
: Farkas Mónika
: Farkas Mónika
A logisztikai folyamatok hatékonyságának növelése a vállalatirányítási rendszerek segítségével a Packeta Hungary Kft. példáján keresztül
: Klein Dániel
: Klein Dániel
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata
: Osváth Dominik
: Osváth Dominik
Nyugdíjcélú öngondoskodás előtérbe kerülése Magyarországon a demográfiai változások hatására
: Keserű Gabriella Viktória
: Keserű Gabriella Viktória
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
Fogyatékos családtaggal érkező családok szállodai tapasztalatai Pest megyében
: Pénzes Anna
: Pénzes Anna
Görögországba érkező magyar kiutazó turisták utazási szokásainak vizsgálata
: Katona Klaudia
: Katona Klaudia
A Danubius Hotel Bük arculatváltása során végbemenő változások
: Boros Fanni
: Boros Fanni
Egy carsharing vállalkozás üzemeltetési folyamatainak modellezése és elemzése a hatékonyságnövelés érdekében
: Kázmér Imre
: Kázmér Imre
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
A hazánkba érkező szójadara árak alakulása és befolyásoló tényezői
: Novák Márton
: Novák Márton
Angolszász nyelvterületről érkező hivatásturizmusban résztvevők szabadidős utazási szokásai Magyarországon
: Baranyai-Szolnok Andrea
: Baranyai-Szolnok Andrea
A Z-modul Kft. finanszírozásában bekövetkező változások a COVID19 hatására
: Frech Tamás
: Frech Tamás
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A hitelvizsgálat folyamatainak bemutatása a Példa Takarékszövetkezet könyvvizsgálata során
: Czank Alexandra
: Czank Alexandra
A Kínából az Európai Unióba érkező tőkebefektetések szerkezete és trendje
: Polonyi András
: Polonyi András
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
Adatkezelés és üzleti intelligencia az értékesítési döntések meghozása során
: Tóth Szilárd
: Tóth Szilárd
A Szilvásváradi Lipicai Lovasközpont piaci lehetőségei a Németországból érkező beutazó forgalomban
: Vincze Fanni
: Vincze Fanni
A hitelvizsgálat folyamatainak bemutatása egy kiválasztott kereskedelmi bank könyvvizsgálata során
: Szabó Attila
: Szabó Attila
Utazási irodai piac és disztribúció. Változások a digitalizáció korában, trendek és kihívások.
: Dominek Patrik
: Dominek Patrik
Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására
: Zajácz István
: Zajácz István
A Ghibli cégcsoport tevékenysége, fókuszban a Kínából érkező áruk szállítmányozási folyamatának vizsgálata
: Pásztor Rebeka
: Pásztor Rebeka
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin
: Kóczián Katalin
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására
: Huszarek Petra
: Huszarek Petra
Flex zalaegerszegi gyáregység pénzügyi szervezetének változásai és pénzügyi controlling szerepének erősödése az évek során
: Schifter Judit Eszter
: Schifter Judit Eszter
Magyarország versenyképességének alakulása a nemzetközi aktív turizmusban az Egyesült Királyságból érkező turisták szempontjából
: Strasser Gabriella
: Strasser Gabriella
Similar Items
-
HOUSEKEEPING, A TÖKÉLETES SZÁLLODAI SZOBÁK TITKAI
: Beer Zsófia -
Trendek, változások az ellátási láncokban a technológiai fejlődés hatására
: Bándy Gergely -
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs -
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka -
A vendéglátásban bekövetkezett változások a pandémia hatására
: Soltész Luca Sára