Az agrárium népszerűsítése a Z generációs fiatalok számára a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara rendezvényei által
Saved in:
Main Author: | Kovács Bella |
---|---|
Other Authors: | Róbert Nóra |
Kulcsszavak: | agrárium generációváltás Nemzeti Agrárgazdasági Kamara rendezvényszervezés Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43551 |
Similar Items
Hollókő kulturális rendezvényei
: Szeles Andrea
: Szeles Andrea
A felelős állattartás népszerűsítése a közösségi erő által
: Németh Noémi
: Németh Noémi
Az agrárium finanszírozása a CIB Bank Zrt. gyakorlatában
: Németh Bálint Levente
: Németh Bálint Levente
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
Project management a rendezvényszervezésben az A-Z PRodukció Kft. rendezvényei alapján
: Rákóczy Dorina
: Rákóczy Dorina
A Z generációs fiatalok hírszerzési szokásai
: Orosz Martin
: Orosz Martin
Élelmiszer-biztonság a vertikális agrárgazdasági integrációban, a Westfleisch cégcsoport példáján keresztül
: Turnai Bálint
: Turnai Bálint
A Kincsem Lovaspark rendezvényei,széleskörű szolgáltatásai
: Dumele Bettina
: Dumele Bettina
FH Gasztro Kft. rendezvényei a Parlamentben
: Miskovicz Eszter
: Miskovicz Eszter
Pilisvörösvár és környékének sváb hagyományú rendezvényei
: Mecseki Andrea
: Mecseki Andrea
Különböző iskolázottságú Z generációs fiatalok munkahelyi motivációja.
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
A Sziget Fesztivál marketingkommunikációja a Z generáció számára
: Nagy Ágnes Nóra
: Nagy Ágnes Nóra
A Z generációs fiatalok preferenciái a rendezvényiparra vonatkozóan
: Varga Nikol
: Varga Nikol
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca
: Varga Luca
A Várkert Bazár rendezvényei és szerepe a turizmusban
: Ignácz Barbara
: Ignácz Barbara
Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?
: Töröcsik Mónika Julianna
: Töröcsik Mónika Julianna
A Corvina Party Service rendezvényei a MoM Sportközpontban
: Wenczl Vivien
: Wenczl Vivien
A Gödöllői járás gasztronómiai rendezvényei és lehetséges fejlesztési irányvonalai
: Cseh Dóra
: Cseh Dóra
Az agrárium teljesítményének változása a 2008-as gazdasági válság és a COVID-19 hatására Magyarországon
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
A Pöttyös Túró Rudi imázsvizsgálata a Z generációs fiatalok körében
: Frank Ágnes
: Frank Ágnes
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
Az alternatív energiaforrások népszerűsítése az interneten
: Bozóki Csaba
Published: (2014)
: Bozóki Csaba
Published: (2014)
A Budapesti Olasz Kereskedelmi Kamara szerepe a rendszerváltás utáni olasz-magyar kapcsolatok alakulásában.
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
A Z generáció által támasztott elvárások az ideális munkáltatóval szemben
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
A bilaterális kamarák szerepe a magyar gazdaságban, a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara bemutatásán keresztül
: Sánta Dániel
: Sánta Dániel
Kontrolltesztek követelményei, és dokumentációjának összehasonlítása a Magyar Könyvvizsgáló Kamara, PCAOB, szabályozása alá eső cégeknél.
: Gábor Tamás
: Gábor Tamás
A vízi turizmus népszerűsítése a Hungexpo portfólióján keresztül
: Bárdi Tamara Ibolya
: Bárdi Tamara Ibolya
Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat szerepe a pályakezdők és fiatalok elhelyezkedésében
: Csiffáry Laura
: Csiffáry Laura
A német-magyar gazdasági kapcsolatok elemzése a német-magyar ipari és kereskedelmi kamara konjunktúrajelentésein keresztül
: Czipár Zsuzsa
: Czipár Zsuzsa
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Magyarország menyegzői szokásai és gasztronómiája, ezek népszerűsítése a vendéglátásban
: Fehér Borbála
: Fehér Borbála
Innovációk és trendek a rendezvények világában az alfa és a z generációs résztvevők számára
: Csikós Henrietta
: Csikós Henrietta
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Magyarország népszerűsítése a kínai turisztikai piacon a hazai kínálat tükrében
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
A Z generáció munkaerőpiaci helyzete
: Kovács Dorina
: Kovács Dorina
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Similar Items
-
Hollókő kulturális rendezvényei
: Szeles Andrea -
A felelős állattartás népszerűsítése a közösségi erő által
: Németh Noémi -
Az agrárium finanszírozása a CIB Bank Zrt. gyakorlatában
: Németh Bálint Levente -
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint -
Project management a rendezvényszervezésben az A-Z PRodukció Kft. rendezvényei alapján
: Rákóczy Dorina