Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mógor Laura
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
branding
Ibis
márka
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43557
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban magáról a márkáról fogok általánosságban írni, majd arról, hogy hogyan alkalmazzák szállodák esetében. Ezután fontosnak tartottam kitérni arra is, hogy a franchise hogyan működik a szállodaiparban, hiszen a vizsgált szállodalánc előnyben részesíti ezt az üzemeltetési formát, többek között Magyarországon is. A szakmai áttekintés után bemutatom a szállodaláncot és az arculatot, majd kiemelem sokszínűségét egy portfólióbemutatás keretében. Az Accor után az ibisre helyezem át a hangsúlyt, a háttértörténet ismertetése után egy marketing mix elkészítésével fogom azt vizsgálni, hogy mik a hasonlóságok az albrendek között, majd ezek közül kiemelem az ibis Styles-t, és meghatározom annak standardját. Mielőtt teljesen áttérnék a gyakorlati helyem elemzésére, feldolgozok egy interjút, amire majd az elkészített SWOT-analízis összegzésében fogok reflektálni. Végezetül pedig összegzem a projektmunkámban írtakat, és személyes tapasztalataimat.