A marketing mix vizsgálata a street food világában.
Saved in:
Main Author: | Németh Csaba Bendegúz |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | 7P modell marketing marketing kommunikáció street food vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43562 |
Similar Items
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin
: Somogyvári Benjámin
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Street Food kultúra világszintű vizsgálata különös tekintettel Ázsia és Magyarország éttermeinek, elérhető alapanyagainak és aktuális trendjeinek viszonylatában
: Demeter Anikó
: Demeter Anikó
Similar Items
-
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga -
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence -
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs -
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton -
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka