A státuszszimbólumok bemutatása a luxusmárkákon keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Krisztián
Other Authors: Dobó Róbert
Format: Thesis
Kulcsszavak:divat
fogyasztói igények
márka
márkaépítés
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43579
Description
Abstract:A szakdolgozatom témaválasztását illetően egy hozzám közel álló, számomra izgalmas témát szerettem volna választani. Ez a divat iránti nagyfokú érdeklődésemből eredően, a luxus ruházati márkákra, azok fogyasztói megítélésére, illetve a márkahűség hatására esett. Mivel a mindennapjaim részét képezi és örömet okoz a ruhavásárlás, ebből az indíttatásból úgy véltem, hogy szakdolgozatom témájaként érdeklődésre tarthat számot. Dolgozatom megírása során, a népszerű luxus ruházati márkákat szeretném kutatni. Ruhavásárlási szokásokkal, az ismert és kedvelt márkákkal szeretnék foglalkozni, ezen belül több altémát taglalni. Először is, ki szeretnék térni a márka és a témát övező fogalmak jelentésére. Valamint a márkázás folyamatára, mint például a megfelelő pozícionálás, a luxus jelenségére, a vásárlók luxusmárka iránti hűségére, a fogyasztók lélektanára, a fenntarthatóság előnyeire. Illetve az olyan külső tényezőkre, mint a mások véleménye által befolyásolt vásárlás, ami a mai világban egyre inkább jelen van.