A státuszszimbólumok bemutatása a luxusmárkákon keresztül
Saved in:
Main Author: | Szabó Krisztián |
---|---|
Other Authors: | Dobó Róbert |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | divat fogyasztói igények márka márkaépítés márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43579 |
Similar Items
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián
: Pap Krisztián
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián
: Szántai Krisztián
A vállalatok telephelyválasztási aspektusainak bemutatása az ALDI Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Bt. példáján keresztül
: Kellner Krisztián
: Kellner Krisztián
A felszámolási eljárás folyamata, számviteli feladatainak bemutatása a Bükk-Parkett 2002 Kft. „FA”-n keresztül
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
A türkizkék út - Beszerzés bemutatása egy fiatal vállalkozáson keresztül
: Szabó Bernadett
: Szabó Bernadett
A logisztika gyakorlati megvalósulásának bemutatása egy konkrét példán keresztül
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
Nonprofit szervezetek bemutatása tevékenységük, beszámoló készítési kötelezettségük és egyéb jellemzők alapján a Szövetkezeti Hitelintézetek Integrációs Szervezetén keresztül
: Simon Krisztián
: Simon Krisztián
Ellátási lánc, közbeszerzés és egy új készletgazdálkodási rendszer bevezetésének bemutatása vállalati példán keresztül
: Nagy Krisztián Zoltán
: Nagy Krisztián Zoltán
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Mikrovállalkozás információs rendszerének bemutatása, fejlesztési lehetőségei a T-96. Kft példáján keresztül
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
POM rendszer bemutatása az O&GD Central Kft.-n keresztül
: Szabó Ibolya
: Szabó Ibolya
Készlet- és raktárgazdálkodás bemutatása az ACSI Logisztika Zrt-n keresztül
: Szabó Máté
: Szabó Máté
A koronavírus okozta értékesítési problémák bemutatása a Miki Travel utazási irodán keresztül
: Szabó Zita
: Szabó Zita
„Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül
: Szabó Liliána
: Szabó Liliána
Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül
: Szabó Liliána
: Szabó Liliána
A nemzetközi közúti szállítmányozás és trendjeinek bemutatása a Hilltop Logisztikai Kft. példáján keresztül
: Szabó Mariann
: Szabó Mariann
Áfabevallás bemutatása folyamatelemzésen keresztül
: Bober Dávid
: Bober Dávid
Marketingkommunikáció bemutatása a szállodaiparon keresztül
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A Knorr-Bremse áruforgalmának elemző bemutatása
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
A Megatool Kft. árpolitikájának elemző bemutatása
: Osváth Krisztián
: Osváth Krisztián
A magyar startup környezet jellemvonásai, és egy fejlődő startup bemutatása a selfmapping példáján keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
AZ Ipress Center Nyomdaipari Központ társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, Veled Vagyunk programján keresztül
: Szabó Emőke
: Szabó Emőke
A Fair Trade és kávézási szokások Magyarországon A téma bemutatása a budapesti kávézóház láncokon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Egy vállalkozás elindításának lépései, főleg a számviteli teendők bemutatása az „Alakuló” Kft. példáján keresztül
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Knorr-Bremse áruforgalmának elemző bemutatása
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Teljesítményértékelés bemutatása a Budapest Bankon keresztül
: Pető Dániel
: Pető Dániel
Rendezvények bemutatása a Hotel Konferencián keresztül
: Buti Katalin
: Buti Katalin
Projektvezetői kompetenciák vizsgálata és bemutatása a Humán Centrum Kft. dél-dunántúli divízióján keresztül
: Szabó Cipriána Rebeka
: Szabó Cipriána Rebeka
A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül
: Nagy Klaudia
: Nagy Klaudia
A rendezvényszervezés bemutatása a Haris Parkon keresztül
: Molnár Péter
: Molnár Péter
A rendezvényszervezés bemutatása a Haris Parkon keresztül
: Molnár Péter
: Molnár Péter
Nonprofit szervezetek beszámolási és egyéb jelentési kötelezettségeinek bemutatása a Szolnoki Szigligeti Színház Nonprofit Kft-n keresztül
: Szabó Enikő
: Szabó Enikő
Speciality kávé, mint új kávéfogyasztási irányzat bemutatása
: Csigó Krisztián
: Csigó Krisztián
Mauri Utazási Iroda működésének és tevékenységének bemutatása
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
UV Zrt. marketingpolitikájának bemutatása
: Csóka János Krisztián
: Csóka János Krisztián
Rendezvényszervezés bemutatása a HVG Állásbörze példáján keresztül
: Grein Maximilián
: Grein Maximilián
Hitelintézetek könyvvizsgálatának bemutatása a hitelvizsgálat példáján keresztül
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Similar Items
-
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián -
A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül.
: Szántai Krisztián -
A vállalatok telephelyválasztási aspektusainak bemutatása az ALDI Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Bt. példáján keresztül
: Kellner Krisztián -
A felszámolási eljárás folyamata, számviteli feladatainak bemutatása a Bükk-Parkett 2002 Kft. „FA”-n keresztül
: Tóth Krisztián -
A türkizkék út - Beszerzés bemutatása egy fiatal vállalkozáson keresztül
: Szabó Bernadett