Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Várossy Kitty Judit |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. Patrícia |
Kulcsszavak: | CRM gyógyszeripar ügyfélkapcsolat vásárlói elégedettség vevőkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586 |
Similar Items
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili
: Varga Lili
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett
: Demeter Anett
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda
: Kránicz Melinda
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra
: Hárshegyi Nóra
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter
: Haraszti Péter
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara
: Krizka Barbara
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban
: Varga Viktória Margit
: Varga Viktória Margit
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Vegyipari ellátási lánc szereplőinek azonosítása egy vegyipari disztribútor vállalat elemzésén keresztül
: Erszényné Albert Katalin
: Erszényné Albert Katalin
A színvonal jelentősége az Arany Kaviár étterem keretein belül
: Grósz Lilia Anna
: Grósz Lilia Anna
Szolgáltatási színvonal fejlesztésének lehetősége a Yusen Logistics Hungary Kft-nél
: Bodnár Zita
: Bodnár Zita
Az ISO bevezetése egy vegyipari vállalatnál
: Takács Krisztina
: Takács Krisztina
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
A vevő és termékprofitabilitás elemzés jelentősége egy sikeres vállalat mindennapjaiban
: Baranyi Tamara
: Baranyi Tamara
A vevőkiszolgálási idő csökkentésének lehetőségei egy vegyipari nagyvállalatnál
: Seres Beáta
: Seres Beáta
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A vevő megrendelésének teljesítéséhez kötődő folyamat
: Rajcsányi Bojta Árpád
: Rajcsányi Bojta Árpád
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Piaci szabályozó mechanizmusok hatása egy vegyipari vállalat alapítására és működtetésére
: Pinka György Rajmund
: Pinka György Rajmund
A Tekno Point kereskedelmi vállalat logisztikai kiszolgálási színvonala
: Budai Ágnes
: Budai Ágnes
Beszerezés folyamatai és a vevő-szállító kapcsolatok
: Aladics Blanka
: Aladics Blanka
Versengés a vevő fejében lévő első helyért
: Tupi Bernadett, et al.
: Tupi Bernadett, et al.
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Sztochasztikus igényt kielégítő inhomogén kiszolgálási csatornák működésének optimalizálása
: Gubán Ákos
Published: (2006)
: Gubán Ákos
Published: (2006)
Eladó-vevő partnerkapcsolatok a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ellátási láncában
: Vas Dávid
: Vas Dávid
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
HR digitális megoldásai és annak hatásai a munkavégzésre egy vegyipari vállalat példáján keresztül
: Urbán Csilla
: Urbán Csilla
Szállító – Vevő partnerkapcsolatok kritikai elemzése az ellátási láncban
: Juhász Fanni Nikolett
: Juhász Fanni Nikolett
Budapesti felsőoktatásban részt vevő hallgatók múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata
: Rátz Dorottya
: Rátz Dorottya
Similar Items
-
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga -
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili -
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina -
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett -
Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
: Kránicz Melinda