Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
Elmentve itt :
Szerző: | Bollók Laura |
---|---|
További közreműködők: | Zelena Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | esettanulmány közösségi média kríziskommunikáció ruhamárkák válságkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43616 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Teljeskörű ügyintézői KPI-térkép kialakítása online, céges felületen
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor
: Balázs Viktor
Szántóföldi növénytermesztés adatvizualizációja Power BI felületen a Mezőfalvai Zrt. cégcsoportjában
: Cselyuszka Balázs
: Cselyuszka Balázs
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
Autóipari gyártási alkatrészek jóváhagyási folyamatának bemutatása elektronikus felületen és annak fejlesztéséhez való javaslatok
: Szabó Márton Balázs
: Szabó Márton Balázs
A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
: Dér Andrea
: Dér Andrea
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Egy nagyvállalat, ami még sem olyan nagy
: Kocsis Annamária
: Kocsis Annamária
Poli-Farbe - Az út, ami a sikerhez vezet
: Rózsahegyi Dorka
: Rózsahegyi Dorka
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A fonal, ami összeköt – avagy a pamut nyerscérna szállítmányozása Pakisztán és Magyarország között
: Kubaszek Richárd
: Kubaszek Richárd
Szex a marketingben, avagy inkább késztet vásárlásra ami szexi-Esettanulmány a Natália gyertyamárkára
: Medve Natália Fanni
: Medve Natália Fanni
Az energiaválság, ami megbéníthatja a fejlett Európát – Az energiaipar elemzése az 1970-es évektől napjainkig
: Zhang Heng
: Zhang Heng
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Az energiaválság, ami megbéníthatja a fejlett Európát – Az energiaipar hatásai és elemzése a 2000-es évektől napjainkig
: Zhang Heng
: Zhang Heng
Mesterséges intelligenciával a hatékonyabb tanulásért
: Jánosi Kinga
: Jánosi Kinga
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás
: Szűcs Tamás
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század
: Mészáros-Pintér Szilvia
Megjelent: (2013)
: Mészáros-Pintér Szilvia
Megjelent: (2013)
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter
: Kultsár Eszter
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
Hasonló tételek
-
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura -
Teljeskörű ügyintézői KPI-térkép kialakítása online, céges felületen
: Tóth Dávid -
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor -
Szántóföldi növénytermesztés adatvizualizációja Power BI felületen a Mezőfalvai Zrt. cégcsoportjában
: Cselyuszka Balázs -
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás