Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Klaudia
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bizalom
Facebook befolyása
Facebook csoport
szépségápolás
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43663
Leíró adatok
Kivonat:A történelem során az embereknek mindig is fontos volt a különböző társadalmi ideáloknak való megfelelés. Az utóbbi évtizedekben a bőr szépsége mellett egyre inkább előtérbe került a bőr ápoltsága, egészsége, természetessége is. Az internet széleskörű elterjedésével a social média felületek megjelenésével olyan platformok alakultak, amelyekben a társadalom azonos érdeklődésű tagjai online csoportokba szerveződve kommunikálni tudnak. A fent említett kettő trend elkerülhetetlen módon összeért, olyan közösségi média online csoportok formájában, amelyek a szépségápolási termékekkel foglalkoznak. Ezen dolgozat azon Facebook csoportokban fellelhető fogyasztói magatartásokat és a vásárlói élmények, visszacsatolások mechanizmusainak működését vizsgálja, amelyek a szépségápolási termékekkel foglalkoznak. Az eredmények alapján a kutatás arra is választ keres, hogy a fent említett termék csoportokat miért vásárolják meg. A lehetséges okok között felmerülhet a környezetvédelmi, egészségtudatossági szempontok és a másik vásárló által leírt elégedett vélemény miatt.