A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krima Viktória
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladásmenedzsment
javaslatok
kézműves
kisvállalkozások
marketing
marketing stratégia
palacsintázó
piaci helyzet
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43697
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásunk során a magyar kisvállalkozók helyzetét, alkalmazott marketing stratégiáikat, eladásmenedzsmentjüket mértük fel. Megvizsgáltuk az aktuális problémákat és veszélyeket a magyar kisvállalkozásokra fókuszálva, így a kézműves termékeket gyártó cégek lehetőségeit a jelenlegi helyzetben. Elemzésünket egy kézműves palacsinta készítésre szakosodott kisvállalkozás tevékenységén keresztül végeztük. Feltérképeztük az étterem honlapját, így az interneten található adatok alapján elvégeztük el a cég elemzését a következő szempontok szerint: a cég kommunikációja, termékpalettája, a termékek ára, elérhetősége, az alkalmazott marketing- és termékértékítési stratégiák. Felkerestük a vállalkozás tulajdonosát, aki és egy interjú keretein belül segített elvégezni egy SWOT analízist, hogy pontos képet adhassunk kutatásunk során a cégről. Ezáltal elemeztük a vállalkozás jelenlegi piaci helyzetét majd felmértük a célcsoportot. Kutatásunkat összevetve javaslatot tettünk a vállalkozás további lehetőségeire eladásmenedzsment és marketing szempontból.Elemzésünk szerint nagy lehetőség van a 40-es Palacsintázó vállalkozás számára. Javaslatainkat figyelembe véve bővülhetne a vevőkör, több követőre tehetnének szert. Kijelenthetjük, hogy ez a kisvállalkozás több, mint egy feltörekvő cég, hiszen már kialakította saját vevőkörét, különleges imázst épített fel az évek alatt. A piaci réseket kihasználva a weboldalukat és közösségi média jelenlétüket is fejlesztve tovább növelhetnék profitjukat és kiépíthetnének egy még nagyobb közösséget.