Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Vivien
További közreműködők: Kolnhofer-Derecskei Dr. Anita
Majláth Melinda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
influencer marketing
közösségi média
munka
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43708
Leíró adatok
Kivonat:22 éves vagyok, a napjaim nagy részét különböző média felületeken töltöm. Sokszor elgondolkozom, ahogy a bejegyzéseket nézem, hogy az influencer marketing mekkora hatással is lehet egy-egy generációs szegmens világszemléletére. A sok luxus és csillogás gyakran vonzza a fiatalokat, amit a környezetemben is erősen érzékelek. Mivel az influencerkedés tényleges szakmává vált az évek során, így az sem meglepő, hogy egyre több ifjonc szeretne ezen a területen elhelyezkedni. TDK dolgozatomban az Y és Z generáción keresztül kívánom megvizsgálni, hogy ezen fajta marketing típus mennyire van befolyással az ő gondolkodásmódjukra, illetve a munkaképükre.