A rendíthetetlen Apple felhasználók
Elmentve itt :
Szerző: | Balatoni Abigél |
---|---|
További közreműködők: | Mucha László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Apple marketingstratégiák márkahűség piaci verseny termékinnováció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43717 |
Hasonló tételek
Internetes felhasználók sütikkel kapcsolatos tájékozottsága
: Hontvári Balázs
: Hontvári Balázs
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina
: Lengyel Fruzsina
Mindennapi felhasználók adatbiztonsága, és adatainak védelme
: Csabai Ákos
: Csabai Ákos
Az Apple írországi adóbotránya
: Horváth Bence Tamás
: Horváth Bence Tamás
Pénzügyi műveltség és tudatosság a hitelkártya felhasználók körében
: Harka Lilla Csenge
: Harka Lilla Csenge
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin
: Óvári Viktória Katalin
A Spotify útja a felhasználók szívéig Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon
: Németh Boglárka
: Németh Boglárka
Az Apple a XXI. században
: Mezei László
Megjelent: (2014)
: Mezei László
Megjelent: (2014)
Ügyféladatok kezelése és a felhasználók védelme CRM rendszerek szempontjából
: Posvai Kitti
: Posvai Kitti
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon
: Takács Dániel Patrik
: Takács Dániel Patrik
Fekáliás eredetű baktériumok kimutatása mobiltelefonok felületéről és a felhasználók kezeiről
: Debreczeni Lilla
: Debreczeni Lilla
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Az Apple gazdasági és informatikai elemzése
: Fajka Csaba
: Fajka Csaba
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül
: Fazekas Vivien
: Fazekas Vivien
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Vásárlási szokások vizsgálat a laktózmentes tejtermékek piacán
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Vásárlási szokások vizsgálata a laktózmentes tejtermékek piacán
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
Steve Jobs és az Apple - hogyan váltak szeretetmárkává?
: Repka Eszter
Megjelent: (2012)
: Repka Eszter
Megjelent: (2012)
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
Felhasználók által létrehozott tartalmak hatásai a hazai Y és Z generáció utazási döntéseire
: László Evelin
: László Evelin
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
Az online videojátékokban rejtőző szerencsejáték-elemek és a hazai felhasználók játékon belüli vásárlási szokásai
: Szalay Ábris Lukács
: Szalay Ábris Lukács
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Az elektronikai értéklánc jellemzői, átalakulása az Apple példája alapján
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Adóoptimalizálás az IT szektorban offshore paradicsomokon keresztül - Google és Apple példáján-
: Kosztelnik Roxána
: Kosztelnik Roxána
Vállalatértékelés a gyakorlatban egy amerikai tőzsdei cég példáján keresztül- Apple Inc.
: Bartha- Balogh Kinga
: Bartha- Balogh Kinga
Les innovations d'Apple dans le domaine des produits et du marketing
: Huszerl Bence
: Huszerl Bence
A logó szerepe és evolúciója egy ipari vállalat életében - Arculatváltás a felhasználók szemével a Bosch Rexroth új logója kapcsán
: Pásztor Boglárka
: Pásztor Boglárka
Az Apple és a Samsung branding stratégiájának és piaci pozicionálásának komparatív elemzése a magyar piacon
: Halek Ádám
: Halek Ádám
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
A mikro-, kis-, és középvállalkozások szerepe a Magyarország és Olaszország közötti kapcsolatokban, különös tekintettel a magyarországi olasz vállalkozásokra
: Balatoni Vivien
: Balatoni Vivien
Konferenciaszervezés realitások a középső birodalommal való együttműködésben
: Balatoni Tímea
Megjelent: (2009)
: Balatoni Tímea
Megjelent: (2009)
Hasonló tételek
-
Internetes felhasználók sütikkel kapcsolatos tájékozottsága
: Hontvári Balázs -
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina -
Mindennapi felhasználók adatbiztonsága, és adatainak védelme
: Csabai Ákos -
Az Apple írországi adóbotránya
: Horváth Bence Tamás -
Pénzügyi műveltség és tudatosság a hitelkártya felhasználók körében
: Harka Lilla Csenge