A Ramada Resort és a VAMED Vitality World továbbképzési rendszerének összehasonlító elemzése az Aquaworld Resort Budapest Hotel példája alapján
Saved in:
Main Author: | Gutper Anna Zsanett |
---|---|
Other Authors: | Jusztin Dr. Márta |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | továbbképzés tréning szálloda Aquaworld emberi erőforrás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4372 |
Similar Items
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina
: Zádori Krisztina
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla
: Gudricza Laura Csilla
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az Aquaworld Resort Budapest rendezvényszervezésének és rendezvénykínálatának elemzése
: Boros Péter
: Boros Péter
Panaszszituációkezelés az Aquaworld Resort Budapest Szálloda és Élményfürdőben
: Valentinyi Anikó
: Valentinyi Anikó
Toborzási, kiválasztási, felvételi eljárások az Aquaworld Resort Budapest Hotelben
: Oláh Bettina Kinga
: Oláh Bettina Kinga
Aquaworld Resort Budapest bemutatása, Tevékenységének, működésének elemzés, fejlesztési javaslatok
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Az Aquaworld Resort Hotel étlapjának elemzése vegetáriánus ételek és allergének szempontjából
: Veres Renáta
: Veres Renáta
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST SZOLGÁLTATÁSAINAK BEMUTATÁSA, ÉS A VÁRHATÓ FEJLESZTÉSEK
: Schuck Kata
: Schuck Kata
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST ÁLTAL ELLÁTOTT FOOD AND BEVERAGE MUNKASZERVEZÉSÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Rábai Vivien
: Rábai Vivien
A rendezvényszervezés szerepe az idegenforgalom piacán, az Aquaworld Resort Budapest és City Hotel Miskolc összehasonlításával
: Deli Dalma
: Deli Dalma
Aquaworld Resort Budapest-Oriental Spa Wellnes-és Fitneszközpont szolgáltatásainak bemutatása, várhatò fejlesztések
: Hajdu Zsòfia
: Hajdu Zsòfia
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Az innováció hatása a munkaerőpiacra a magyar szállodaiparban – a „The Three Corners Hotel and Resorts” példája
: Szedlák Viktória
: Szedlák Viktória
A munkanélküliek továbbképzési lehetőségei Magyarországon
: Pénzes Anna
: Pénzes Anna
Sasad Resort lakóprojekt marketingkommunikációja
: Szüts Dóra
: Szüts Dóra
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül
: Kléman Zsanett
: Kléman Zsanett
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
A Főnix Wellness Resort Kastélyszálló helyzetelemzése
: Balla Blanka
: Balla Blanka
Advertising – Vital Part of the Business Implementation
: Deisadze Marika
: Deisadze Marika
A balatonfüredi Hotel Golden Lake Resort **** Superior szálloda marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vas Nóra Anna
: Vas Nóra Anna
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
A büki Danubius Health Spa Resort **** és a visegrádi Thermal Hotel **** superior wellness-szállodák vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Horváth Cintia
: Horváth Cintia
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina
: Pásztai Edina
Measuring tourist satisfaction with Front Office services in Huong Giang Hotel Resort & Spa, Vietnam
: Dam Le Tan Anh
: Dam Le Tan Anh
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
Similar Items
-
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna -
Az Aquaworld Resort Budapest SWOT analízise
: Fekete Róbert -
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda -
Az Aquaworld Resort Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Zádori Krisztina -
Aquaworld Resort Budapest szálloda és fürdő kapcsolata
: Gudricza Laura Csilla