Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Iring Janka Sára
Other Authors: Harsányi Dr. Dávid
Pőcze Balázs
Format: Thesis
Kulcsszavak:filmgyártás
filmipar
kommunikáció
kommunikációs csatornák
marketing terv
nagyvállalatok
nemzetközi marketing
termékstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a filmek, fő fókuszban a hollywoodi blockbusterek marketingkommunikációs módszereit, átfogó ismereteket alkossak a filmiparról, mint ágazatról, és betekintést nyújtsak a filmek valódi sikerének titkába. A gyártók és a forgalmazók módszereit megvizsgálva keresem a választ arra, hogy mely reklámozási eszközök bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Kutatásomban előtérbe kerül a fogyasztói motiváció, tudatosság és befolyásolhatóság. Továbbá, dolgozatomban kitérek a streaming szolgáltatók divatosságára és az egyes marketingkommunikációs csatornák effektív használatára filmek népszerűsítése esetén.