Pezsgőfogyasztási szokások és a Gancia piaci potenciáljának vizsgálata a hazai piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolcza Panna
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Varga István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
marketingstratégia
pezsgőfogyasztás
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43852
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat témája a pezsgőfogyasztási szokások vizsgálata, valamint a pezsgőmarketing, ezen belül pedig a Gancia pezsgőmárka marketingstratégiájának elemzése és a vállalat által alkalmazott marketing eszközök bemutatása. Ennek alapjaként a marketing-mix elemeinek részletes ismertetése, továbbá a SWOT analízis szolgál. A dolgozat főbb céljai közé tartozik a pezsgőfogyasztással kapcsolatos trendek bemutatása és elemzése a nemzetközi piacra és Magyarországra vetítve, valamint a primer kutatás által a hazai pezsgőfogyasztó társadalom fogyasztási szokásainak, a vásárlással kapcsolatos attitűdjének és döntési szempontjainak elemzése.