A kereskedelmi repülőjegyek árazási stratégiái az online platformokon és a légitársaságok szerepe a globális értékláncokban
Saved in:
Main Author: | Virágh Bence |
---|---|
Other Authors: |
Antalóczy Dr. Katalin Júlia
Szabados Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árazás árstratégia globális árpolitika nemzetközi értékláncok online értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43870 |
Similar Items
Magyarország a globális értékláncokban az áruforgalmi háló
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
A szolgáltatások szerepe a Globális Értékláncokban – Esettanulmány a Schneider Electric-ről
: Vereszki Tünde
: Vereszki Tünde
Árazási folyamat automatizálása
: Jakus Ágnes
: Jakus Ágnes
Költséghatékonyságon alapuló árazási stratégiák
: Somody Viktória
: Somody Viktória
Leányvállalati feljebb lépés a globális értékláncokban a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. példáján keresztül
: Makádi Alexandra
: Makádi Alexandra
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti profit rentabilitás különbsége az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
Költségelemző alkalmazások a mobil platformokon
: Csurgó János
: Csurgó János
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti rentabilitás és szolgáltatási színvonal különbség az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara
: Hartmann-Szabó Barbara
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
Légitársaságok IFRS sajátosságai
: Reibl Noémi
: Reibl Noémi
Légitársaságok környezetvédelmi törekvései
: Zsadányi Virág
: Zsadányi Virág
A magyarországi gyógyszeripar és autóipar a globális értékláncokban – kutatási eredmények A Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék és a Jövő Értékláncai Kiválósági Központ kutatási eredményei
: Antalóczy Katalin, et al.
Published: (2022)
: Antalóczy Katalin, et al.
Published: (2022)
Légitársaságok hatása a turizmusra
: Sárdi Nóra
: Sárdi Nóra
A légitársaságok fenntarthatósági üzenetei
: Munteán Lili
: Munteán Lili
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
A regionális kereskedelmi egyezmények szerepe a globális kereskedelemben, valamint kereskedelmi paradigmaváltások az Egyesült Államok útján
: Boda Eszter
: Boda Eszter
Egy kereskedelmi vállalat stratégiai kérdései
: Balázs Miklós
Published: (2014)
: Balázs Miklós
Published: (2014)
Az európai diszkont légitársaságok árképzésének gyakorlata
: Végh Zsófia
: Végh Zsófia
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel
: Hervert Dániel
LÉGITÁRSASÁGOK ÉS UTAZÁSI VÁLLALKOZÁSOK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉNEK KÉRDÉSEI
: Pózner Zsanett
: Pózner Zsanett
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
A COVID-19 hatása a légitársaságok működésére
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
A légitársaságok és utazási vállalkozások együttműködésének kérdései
: Dréher Dóra
: Dréher Dóra
A diszkont légitársaságok kialakulása, fejlődése és válságkezelése
: Schuszter Antal Tamás
: Schuszter Antal Tamás
A nemzeti légitársaságok átalakuló szerepe a turizmusban - Van létjogosultsága egy Malév-utódnak?
: Molnár Ágnes Daniella
: Molnár Ágnes Daniella
Az utazási szokások változása a diszkont légitársaságok elterjedésével
: Veres Gabriella
: Veres Gabriella
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
Similar Items
-
Magyarország a globális értékláncokban az áruforgalmi háló
: Antalóczy Katalin
Published: (2017) -
A szolgáltatások szerepe a Globális Értékláncokban – Esettanulmány a Schneider Electric-ről
: Vereszki Tünde -
Árazási folyamat automatizálása
: Jakus Ágnes -
Költséghatékonyságon alapuló árazási stratégiák
: Somody Viktória -
Leányvállalati feljebb lépés a globális értékláncokban a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. példáján keresztül
: Makádi Alexandra