E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ináncsi Klaudia
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Zöld András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fogyasztói magatartás
makrokörnyezet
mikrokörnyezet
SWOT-elemzés
vevői elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43886
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban bemutatom a Linde Gáz Magyarország Zrt.-t, amely palackozott és cseppfolyós műszaki- valamint egészségügyi gázgyártással és ellátással foglalkozik Magyarországon, milyen digitális értékesítési rendszert használ. A Linde működési területén az egyetlen szolgáltató a piacon, aki a hagyományos kereskedelmi csatornákon kívül elektronikus kereskedelmi rendszert is működtet, amely a gyakorlatban online webáruház keretében valósul meg. A téma jelentőségét az adja, hogy a mai felgyorsult világban - amikor mindenki siet, és különböző megbeszéléseken vesz részt – a felhasználók számára egyszerűbb leadni rendelésüket online, hiszen az online tér soha nem jelez foglaltat, elérhető hétvégén, és olyan praktikus szolgáltatások is tud nyújtani, mint például, hogy értesíti a vevőt, ha ideje rendelni. Az idő mindenki számára fontos, a Linde pedig ezt az időt megbecsüli. A kvalitatív kutatást egy mélyinterjú keretein belül készítettem el. Célom az volt, hogy megtudjam a Linde miért döntött úgy, hogy online kereskedelemmel is fog foglalkozni. Célom volt megismerni a hosszú távú célokat, amelyeket kitűztek a webshop indulásakor. Továbbá szerettem volna megtudni, hogy hogyan figyelik meg a vásárlói élményt a vevők körében, akik online rendelnek termékeket. A webshop felhasználóiról is szerettem volna egy átfogó képet kapni, hogy az eddigi évek során milyen véleménnyel vannak az online áruház iránt, és milyen lépéseket tesznek annak érdekében a Linde dolgozói, hogy a webshopot reklámozzák. Kvantitatív kutatásom közvetlen célja, hogy kiderítsem a Linde vevői mennyire ismerik a webshopot és azzal mennyire elégedettek. Továbbá célom, hogy feltérképezzem mi motiválja őket, hogy az e-shopot használják, valamint, hogy amennyiben csak részterületeit használják a webshopnak, milyen változást kellene eszközölni annak érdekében, hogy teljeskörűen használják.