A magyar lakosság borfogyasztási szokásainak elemzése, a bioborok megjelenése és hatása a fogyasztókra
Elmentve itt :
Szerző: | Kalmár Eszter |
---|---|
További közreműködők: |
Bacsó Barbara
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | biobor bioborászat biogazdálkodás bor borfogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43893 |
Hasonló tételek
Bioborok forgalmazása
: Hunyadi Anikó
: Hunyadi Anikó
A magyar borfogyasztási szokások vizsgálata
: Pesti Dávid
: Pesti Dávid
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
A covid pandémia hatásai a magyar lakosság megtakarítási szokásainak tekintetében
: Pekk-Juhász Dóra
: Pekk-Juhász Dóra
Olasz - Magyar borfogyasztási szokások és pincészetek működése
: Suhayda Ákos
: Suhayda Ákos
A magyar lakosság belföldi utazási szokásainak változása 2016-2021 közötti időszakban
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A magyar borkultúra és a magyarok borfogyasztási kultúrája
: Élő Fanni
: Élő Fanni
A lakosság energiafogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon 2000-től napjainkig
: Harcos Anna Flóra
: Harcos Anna Flóra
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Szezonális különbségek a borfogyasztási szokásokban
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2015)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2015)
Borfogyasztási szokások és fogyasztói szempontok
: Fecser Tamara Vivien
: Fecser Tamara Vivien
A magyar lakosság utazási szokásainak felmérése és vizsgálata Szeged és Debrecen turisztikai összehasonlítása
: Kormanik Boglárka Luca
: Kormanik Boglárka Luca
Kenyérfajták választéka és fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében
: Hellenpárt Gergő
: Hellenpárt Gergő
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
Az Y generáció borfogyasztási szokásai
: Pető Zsófia
: Pető Zsófia
A kávé, a kávéházak kialakulása és a lakosság kávéfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Móni Viktória
: Móni Viktória
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A passzívház sajátosságainak elemzése, és annak megjelenése a hazai lakosság attitűdjében
: Hodosi Erika
: Hodosi Erika
A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A borfogyasztás élettani hatásai, borfogyasztási szokások és a kínálat elemzése
: Zaveczky Mariann
: Zaveczky Mariann
Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése
: Kovács Anett
: Kovács Anett
Borfogyasztási szokások vizsgálata a mai fiatalok körében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A kenyér fejlődése, kenyérfajták és péksütemények fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében
: Beitzer Bianka
: Beitzer Bianka
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon
: Jankó Zsombor
: Jankó Zsombor
A magyar lakosság utazási szokásai
: Kékesi Csilla Panna
: Kékesi Csilla Panna
A magyar lakosság pénzügyi helyzete
: Pocsai Csenge
: Pocsai Csenge
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
A pandémia hatásai a lakosság fogyasztási és közlekedési szokásainak változására, és az ingatlanpiaci trendek átalakulására
: Imre Norbert
: Imre Norbert
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A hazai borfogyasztási szokások változásának vizsgálata 2020-2024 között
: Kis Kata Bíborka
: Kis Kata Bíborka
A magyar lakosság eladósodásának folyamata és elemzése rendszerváltástól napjainkig
: Tóth Ádám Ákos
: Tóth Ádám Ákos
Hasonló tételek
-
Bioborok forgalmazása
: Hunyadi Anikó -
A magyar borfogyasztási szokások vizsgálata
: Pesti Dávid -
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta -
A covid pandémia hatásai a magyar lakosság megtakarítási szokásainak tekintetében
: Pekk-Juhász Dóra -
Olasz - Magyar borfogyasztási szokások és pincészetek működése
: Suhayda Ákos