A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Lili
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Tóth Renáta
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
könyvtár
könyvtárhasználat
könyvtári rendszer
könyvtári szolgáltatás(ok)
közösségi média
közösségi oldalak
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43897
Description
Abstract:Könyvtárak marketingkommunikációja.  Kulcsszavak: Könyvtári marketing, szolgáltatás marketing, fogyasztói magatartás, generációk a közösségi médiában, könyvtárak, könyvtári szolgáltatások, könyvtár használat, olvasás népszerűsítés, fiatalok olvasási szokásai  A szakdolgozat témája a könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységei, azok elemzése.  Az elemzés során bemutatásra kerülnek többek között a könyvtárak szervezetének felépítése, a célcsoport bemutatása, a generációk egyedi fogyasztói magatartása a közösségi média felületeken, valamint a szolgáltatásmarketing alkalmazása kulturális szférában.