A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hajdu Dávid Mihály
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Kopcsay Dr. László
Format: Thesis
Kulcsszavak:ármarketing
bor
borászat
bormarketing
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43898
Description
Abstract:Magyarország területén az első szőlőre és a, borra utaló régészeti leletek a Kr. e. I. századhoz, a keltákhoz vezetnek. A Római Birodalom terjeszkedése a Kárpát-medencét is elérte. A rómaiak a Balaton-felvidéken és a Szerémségben különösen kedvező feltételeket találtak szőlőkultúrájuk további fejlesztéséhez[1], Hazánkban igen nagy történelmi múlttal bír a borfogyasztás és a borkultúra, ami folytán a Magyarság történelmében elsősorban borfogyasztó nemzetnek tartotta, és most is tartja magát. Én is igen kedvelem és előszeretettel fagyasztok bort, valamint marketinget tanulok Budapesti Gazdasági Egyetemen és van egy kedves ismerős házaspár, akik borászatot üzemeltetnek, melynek működését igen nagy előszeretettel hallgattam. Lajkó András, és Lajkóné Frei Erika az ő tulajdonukban van a Lajkó borászat. Borászatról fog szólni a vállat ismertetési részem és az ő marketing tevékenységüket fogom elemezni. Mindig is érdekelt a borászat ágazat és nagyon jó lehetőség tartottam azt, hogy az érdeklődésemet és az álltam tanult szakterületet összehozva bormarketing témakörben írjam meg a szakdolgozatomat. [