A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajdu Dávid Mihály
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ármarketing
bor
borászat
bormarketing
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43898
Leíró adatok
Kivonat:Magyarország területén az első szőlőre és a, borra utaló régészeti leletek a Kr. e. I. századhoz, a keltákhoz vezetnek. A Római Birodalom terjeszkedése a Kárpát-medencét is elérte. A rómaiak a Balaton-felvidéken és a Szerémségben különösen kedvező feltételeket találtak szőlőkultúrájuk további fejlesztéséhez[1], Hazánkban igen nagy történelmi múlttal bír a borfogyasztás és a borkultúra, ami folytán a Magyarság történelmében elsősorban borfogyasztó nemzetnek tartotta, és most is tartja magát. Én is igen kedvelem és előszeretettel fagyasztok bort, valamint marketinget tanulok Budapesti Gazdasági Egyetemen és van egy kedves ismerős házaspár, akik borászatot üzemeltetnek, melynek működését igen nagy előszeretettel hallgattam. Lajkó András, és Lajkóné Frei Erika az ő tulajdonukban van a Lajkó borászat. Borászatról fog szólni a vállat ismertetési részem és az ő marketing tevékenységüket fogom elemezni. Mindig is érdekelt a borászat ágazat és nagyon jó lehetőség tartottam azt, hogy az érdeklődésemet és az álltam tanult szakterületet összehozva bormarketing témakörben írjam meg a szakdolgozatomat. [