Influencerek hatása a sportban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Berta Zoltán László
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Grósz Dr. Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatás(ok)
influencer
marketingkommunikáció
sport
véleményvezér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43901
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban leírom, hogyan alakultak ki a véleményvezérek és az internet fejlődésével hogyan alakult ki az influencer marketing. A vállalatok számára ez hogyan alakította át a marketingstratégiájukat és a marketingkommunikációjukat, valamint a sportban milyen szerepet tölt be ez a hirdetési forma és milyen hatással van az emberekre.Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az influencerek hatását a sportban, ugyanis véleményem szerint az influencer marketing elterjedésével egyre nagyobb befolyásoló szerepe van a véleményvezéreknek az emberek sporthoz, illetve a sporthoz köthető események és termékekhez való viszonyukban. Dolgozatomban szeretném alátámasztani kérdőíves elemzéssel, hogy mint már majdnem minden területen így a sport iparágban is nagy szerepe van az influencer marketingnek.