A Hervis marketingstratégiája és a fogyasztók véleményének vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Dobozi Kinga |
---|---|
Other Authors: |
Jäckel Dr. Katalin
Szarvas Viktória |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell fogyasztó(k) fogyasztói szokások Hervis makro környezet marketingstratégia mikrokörnyezet vállalkozás marketingstratégiája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43902 |
Similar Items
Digitalizált rendszerek szerepe pénzügyi vezetők véleményének tükrében
: Dani Bence
: Dani Bence
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Hajdinák Anna
: Hajdinák Anna
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. tevékenységének és vásárlói szokásainak a vizsgálata
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete
: Bartalis Bernadett
: Bartalis Bernadett
A fine dining étkezés bemutatása és a magyar emberek fine diningról alkotott véleményének vizsgálata
: Szabó Zsófia Panna
: Szabó Zsófia Panna
Vállalkozói oktatás a Budapesti Gazdasági Egyetemen sikeres fiatal vállalkozók véleményének tükrében
: Muhi Marcell László
: Muhi Marcell László
Budapesti rövidtávú lakáskiadás piaca a szállodák és a vendégek véleményének megítélése alapján
: Zaveczky Melinda
: Zaveczky Melinda
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A DEVIZAÁRFOLYAM-ÉS LIKVIDITÁSI KOCKÁZAT KEZELÉSE A HERVIS SPORT-ÉS DIVATKERESKEDELMI KFT. MAGYARORSZÁGI BESZÁLLÍTÓINAK GYAKORLATÁBAN
: Sneider Anikó
: Sneider Anikó
A zöld ellátási lánc menedzsment jelentőségének bemutatása, illetve a társadalom véleményének vizsgálata a zöld ellátási lánc menedzsmentet alkalmazó vállalatokról
: Kubanek Attila
: Kubanek Attila
A Gyulakoma Ételfutár marketingstratégiája
: Madarász Kinga Nóra
: Madarász Kinga Nóra
A környezettudatos fogyasztók motivációinak vizsgálata
: Rácz Noémi
Published: (2013)
: Rácz Noémi
Published: (2013)
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A Snowattack sí- és snowboard fesztivál marketingstratégiája
: Munz Kinga
: Munz Kinga
A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
: Ökrös Kinga
: Ökrös Kinga
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett
: Sztán-Kovács Bernadett
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A fogyasztók hozzáállásának vizsgálata a környezeti adókhoz
: Forgó Alexandra
: Forgó Alexandra
A fogyasztók hozzáállásának vizsgálata a környezeti adókhoz
: Forgó Alexandra
: Forgó Alexandra
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Teletál Ételfutár marketingstratégiája
: Vörös Adrienn
: Vörös Adrienn
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Labdarúgóklubok üzleti- és marketingstratégiája
: Nagy Szabolcs
: Nagy Szabolcs
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
Fenntarthatóság, Greenwashing és a Fogyasztók
: Striker Áron
: Striker Áron
Humorral a fogyasztók szívébe Az IKEA kreatív kampányainak vizsgálata
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája
: Savanyó Márta
: Savanyó Márta
Similar Items
-
Digitalizált rendszerek szerepe pénzügyi vezetők véleményének tükrében
: Dani Bence -
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások
: Farkas Laura -
A Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft. cégfilozófiájának elemző bemutatása
: Hajdinák Anna -
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter -
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. tevékenységének és vásárlói szokásainak a vizsgálata
: Farkas Laura