B2B kommunikációs stratégia a szervezeti sokszínűség tükrében, elemzése és összefüggései a társadalmi felelősségvállalás kommunikációjával
Saved in:
Main Author: | Uhrin Dávid |
---|---|
Other Authors: |
Szabó Edit
Tóth András Mihály |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CSR értékközpontú vállalatirányítás marketingeszközök marketingkommunikáció társadalmi felelősségvállalás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43930 |
Similar Items
B2B kommunikációs stratégia a szervezeti sokszínűség tükrében, elemzése és összefüggései a társadalmi felelősségvállalás kommunikációjával
: Uhrin Dávid
: Uhrin Dávid
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
Leadgenerálási eszközök elemzése a B2B szektorban
: Wachter Lilla
: Wachter Lilla
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
B2B sales folyamatok javítása egy piacvezető vállalat gyakorlatában
: Vodilla Dávid
: Vodilla Dávid
Szervezeti magatartás vizsgálata a B2B szektorban tevékenykedő TOPdesk Magyarország Kft. példáján keresztül
: Mócza Dorottya
: Mócza Dorottya
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon
: Nagy Bogáta Luca
: Nagy Bogáta Luca
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
A hazai B2B elektronikus kereskedelem sajátosságai és elemzése
: István Balázs
: István Balázs
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B- Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
Entwicklung erfolgreicher Vertriebsstrategien im B2B-Bereich im Digitalenzeitalter
: Murvai Márton László
: Murvai Márton László
A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében
: Práczki Zoltán Szilveszter
: Práczki Zoltán Szilveszter
B2B marketing alkalmazása a magyar informatikai disztribútorok körében
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
Inbound marketing eszközök bevonása egy B2B vállalat stratégiájába
: Mészáros István
: Mészáros István
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B business A case study of Dryad Networks
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Search Engine Optimization (SEO) for a B2B Business A Case Study of DRYAD NETWORKS
: Nguyen Ngoc Anh
: Nguyen Ngoc Anh
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses?
: Gegeshidze Konstantine
: Gegeshidze Konstantine
Better participation and conversion of Hungarian prospects in the life of a B2B trading platform
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
A magyar cégek B2B hitelezési kockázata és kockázatenyhítő piaci megoldások
: Parrag Nikolett
: Parrag Nikolett
Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva
: Somogyi Barbara
: Somogyi Barbara
Similar Items
-
B2B kommunikációs stratégia a szervezeti sokszínűség tükrében, elemzése és összefüggései a társadalmi felelősségvállalás kommunikációjával
: Uhrin Dávid -
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni -
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek -
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra -
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra