A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Marcell
További közreműködők: Ihász Zsolt
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
digitalizáció
közösségi média
marketing stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43935
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a banki szektor marketingjét vizsgálom, elsősorban a digitális felületek növekvő használatát kívánom bemutatni. Kitérek a szolgáltatásmaketing sajátosságaira, a bankmarketingben leggyakrabban használt marketing stratégiákra, valamint a napjainkban felfedezhető trendekre. Munkám alapját képezi egy kérdőív használatával kivitelezett kvantitatív, és egy mélyinterjú formájában lebonyolított kvalitatív kutatás is. Dolgozatom írása során széleskörű szakirodalom állt a rendelkezésemre, tudományos műveket, folyóiratok cikkeit dolgoztam fel és igénybe vettem internetes forrásokat is. Diplomamunkám során hazai és külföldi szakirodalmakat egyaránt felhasználtam. Kutatásom alapvetően a magyar banki iparágat vizsgálja, de mindehhez a külföldön végbemenő piaci változásokat is figyelembe vettem.