A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wágner Barbara
Other Authors: Farkas Csaba
Pólya Dr. Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:business marketing
marketing-kampány
marketingkommunikáció
mobiltelefonok
Xiaomi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43981
Description
Abstract:Diplomamunkám a Xiaomi kínai okostelefon gyártó vállalatról íródott, azon belül pedig a marketingkommunikációs tevékenyégükre került a hangsúly. A cég nem csak telefonokat, laptopokat és tableteket, hanem okoseszközöket is árusít. Versenyképességét igyekszik fent tartani új készülékek és innovációk segítségével. A vállalat célja és mentalitása, hogy mindenki számára tudjanak biztosítani elérhető áron valamilyen készüléket, ebből is látszik, hogy rendkívül ügyfélközpontú gondolkodásmóddal rendelkezik a márka. Globális és hazai piacon is a top 3 mobiltelefon gyártó között szerepel.