Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
Saved in:
Main Author: | Szűcs Laura Anna |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dávid
Tollas Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | facebook hirdetések közösségi média Tiktok üzleti célú használat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43983 |
Similar Items
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek
: Viniczai Benedek
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
Az utazási irodák piaci helyzetét befolyásoló tényezők, különös tekintettel a szervezetlen utak térhódítására
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Üzleti célú kommunikáció a közösségi médiában
: Szabó Martin
: Szabó Martin
A közösségi média pszichológiai tényezői és hatásai a divatfogyasztásra Az Instagram és TikTok szerepe a vásárlási döntések alakításában
: Reich Vanda
: Reich Vanda
A lakossági megtakarítások alakulása, különös tekintettel a nyugdíj célú megtakarításokra
: Erkli Regina
: Erkli Regina
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Idegenforgalmi célú fejlesztések Budaörsön és környékén, különös tekintettel a budaörsi repülőtérre
: Ötvös Zsófia
: Ötvös Zsófia
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
Similar Items
-
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté -
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina -
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina