A rádió perspektívája
Elmentve itt :
Szerző: | Miklós Kristóf |
---|---|
További közreműködők: |
Bodnár László
Fazekas Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | analóg digitális podcast rádió streaming |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43996 |
Hasonló tételek
A CSR helyzete és perspektívája Magyarországon
: Meixner Boglárka
: Meixner Boglárka
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely
: Kincs Gergely
Rádió Dabas - A térség naplója
: Greksa Gitta
: Greksa Gitta
Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál
: Mihály Luca
: Mihály Luca
A Nyugat-Balkán gazdasági fejlődése és európai uniós perspektívája
: Kraus Csaba
: Kraus Csaba
Az Európai Unió 2014-2020-as pénzügyi perspektívája Magyarország vonatkozásában
: Farsang Patrícia
: Farsang Patrícia
A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben
: Valkony Kíra
: Valkony Kíra
RFID (Radio Frequency Identification) alkalmazása a logisztikában
: Szalay Donát Szabolcs
: Szalay Donát Szabolcs
A berlin-branderburgi rádiós piaci helyzet bemutatása
: Sipos Petra
: Sipos Petra
A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája
: Pálfy Brúnó
: Pálfy Brúnó
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó
: Dóczi Ildikó
A marketing területei, módszerei a Rádió 1-nél
: Váradi Vivien Zita
: Váradi Vivien Zita
Kultúrközi kommunikációs szemlélet a kolozsvári rádió közszolgálati aktivitásában
: Salamon Katalin Éva
: Salamon Katalin Éva
Rádiós marketing, a jelenlegi rádióspiaci helyzet avagy Egy újonnan induló országos kereskedelmi rádió -Neo FM- épülése a jelenlegi rádióspiaci helyzetben
: Hidvégi Krisztina
: Hidvégi Krisztina
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
A digitális földfelszíni rádió-műsorszórás jelene és jövője Magyarországon
: Siba István
: Siba István
A mai rádiós piac elemzése, a helyi, térségi rádiók sikere, szükségességük
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
Digitális átállás a rádiózásban, avagy teret nyer-e az internet rádió
: Komjáti Péter
: Komjáti Péter
A média és a gazdaság kapcsolatának elemzése a Gazdasági Rádió működésén keresztül
: Meizer Gábor
: Meizer Gábor
Egyház és média a PR tükrében, a Magyar Katolikus Rádió tevékenységének bemutatása
: Fogarasy Mariann
Megjelent: (2007)
: Fogarasy Mariann
Megjelent: (2007)
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
Műszeres rádió hallgatottságmérés bevezetésének folyamata és alkalmazásának vizsgálata a rádiózási szokások figyelembevételével
: Hantosi Bence
: Hantosi Bence
A globális kultúra fokozatos térhódítása a rétegműsorokkal szemben, avagy hogyan lett a Rádió Bridge-ből 102,1 Sztár FM
: Nagy Tünde
: Nagy Tünde
Kulturális találkozások Magyarországon Az ázsiai emberek perspektívája
: Kovács Enikő
: Kovács Enikő
Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája
: Szilágyi Bianka Viktória
: Szilágyi Bianka Viktória
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
A Világbank és a szociális fejlődés
: Miklós Zoltán
: Miklós Zoltán
A bőség zavara (a hosszú farok jelenség)
: Kékkői Miklós
: Kékkői Miklós
A fenntartható fogyasztás, és a fogyasztói magatartás változékonysága a válságok okozta nehézségek hatására
: Ferkel Miklós
: Ferkel Miklós
A valódiság elvének érvényesülése különös tekintettel a saját termelésű készletek önköltségszámítására a mezőgazdasági szektorban
: Miklósy Miklós
: Miklósy Miklós
A Panoráma Ingatlanfejlesztő Kft. gazdálkodásának elemzése a beszámolók alapján
: Vörös Miklós
: Vörös Miklós
Marketing és a vírus hatása a Duty Free boltban
: Márton Miklós
: Márton Miklós
A termékek polci elérhetőségének maximalizálása a logisztikai hatékonyság növelésével
: Losánia Miklós
: Losánia Miklós
A munkahely, mint a munkavállalók eredményességét befolyásoló fizikai tér
: Miklós Henrietta
: Miklós Henrietta
A vevői igények alakulása és a késztermék készletekre gyakorolt hatás a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Miklós Enikő
: Miklós Enikő
A globális és regionális integrálódás és a fenntartható gazdasági növekedés néhány kérdése a visegrádi országokban
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
A növekedési pályaváltás és a gazdasági kormányzás dilemmái Kínában
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
A fluidumáramlás szimulációs modellje és a szimulációs alkalmazás algoritmusa
: Gubán Miklós
Megjelent: (2016)
: Gubán Miklós
Megjelent: (2016)
A háború vége?
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2018)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2018)
Hasonló tételek
-
A CSR helyzete és perspektívája Magyarországon
: Meixner Boglárka -
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta -
Ukrajna perspektívája az Európai Unió keleti bővítési stratégiájában
: Kincs Gergely -
Rádió Dabas - A térség naplója
: Greksa Gitta -
Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál
: Mihály Luca