Fogyasztói aktivitás az online térben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakálas Sára Boglárka
További közreműködők: Jenei Rita
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
keresőoptimalizálás
közösségi média
online értékesítés
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43997
Leíró adatok
Kivonat:Egyre kiterjedtebb a digitalizáció, amely a marketingre is hatással van. A digitális reklámokkal egyszerűbben, gyorsabban és pontosabban el lehet érni a kijelölt célcsoportokat. Választott témámban megvizsgálom, hogy milyen módszereket tapasztalunk a közösségi oldalakon, a hirdetők által elvárt hatás kifejtésére és a megcélzott fogyasztók befolyásolására. Dolgozatomban áttekintem az online marketinget, hogyan működik az online térben, milyen eszközök és módszerek alakultak ki. A hagyományos reklámmal ellentétben a közösségi médiaplatformok komfortosabbak a fogyasztók számára, könnyebben jutnak releváns információkhoz.A hirdetőket és a potenciális vevőket az algoritmusok térben és időben ügyesen egy felületre rendezik, így drámaian megnő az ilyen hirdetések iránti keresletet. Az online média fejlődése sokkal gyorsabb a tradicionális médiáénál. Ez azzal is magyarázható, hogy a média interaktív lehetősége miatt minden visszajelzés gyorsabban megtörténik, így a fejlesztések, próbálkozások sikeressége gyorsan igazolódhat.