A McDonald's marketing tevékenységének és innovatív megoldásainak elemző értékelése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Öhl Bálint
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Sánta Bálint
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
innováció
marketing
McDonald's
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44004
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a McDonald's marketing tevékenységének és innovatív megoldásairól szól. A dolgozat célja, hogy megállapítsam mennyire ismertek és kedveltek a McDonald's reklámok, illetve milyen innovatív megoldásokkal találkoznak a vásárlók. Ezen kívül szeretnék betekintést nyerni a döntési folyamatokba, amik befolyásoló tényezők lehetnek a gyorsétterem választásakor. Kutatási módszerekkel is alátámasztom, mint kérdőíves megkérdezés, illetve fokuszcsoportos interjú. A kutatás elsősorban a fiatalabb generáció körében készült el. A kutatásom során arra a következtetésre jutottam, hogy a vásárlók pozitívan vélekednek a McDonald's hirdetésekről, innovatív megoldásokról és a válaszadók is azokat a reklámeszközöket emelték ki, amiket a dolgozatom elején megemlítettem.