Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
Saved in:
Main Author: | Bodnár Eszter |
---|---|
Other Authors: |
Simon-Machos Vivien
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | befolyásolás hatásvizsgálat influencer marketing Z gereráció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44010 |
Similar Items
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik
: Hugyecz Erik
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Z generáció a közösségi médiában
: Kiss Dzsenifer
: Kiss Dzsenifer
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra
: Ficsóri Nikolett Szilvia
: Ficsóri Nikolett Szilvia
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
: Grimm Erika
: Grimm Erika
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Mennyire fenntartható a földgázellátás?
: Csiba Péter
Published: (2022)
: Csiba Péter
Published: (2022)
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
: Freyer Virág
: Freyer Virág
Mennyire vagyunk okosak? Avagy a Logisztika 4.0 eszköztárának gyakorlati alkalmazása
: Király Éva
Published: (2022)
: Király Éva
Published: (2022)
Similar Items
-
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta -
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra -
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa -
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita -
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra