A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
Saved in:
Main Author: | Farkas Vivien |
---|---|
Other Authors: |
Judák Dalma
Kovács Dr. Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | egészséges életmód étkezési motivációk fogyasztói magatartás közösségi média tudatos életmód |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44023 |
Similar Items
Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Egészséges táplálkozás, tudatos életmód - Vajon egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós?
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
A közösségi média hatása az egészséges életmód elterjedésére
: Gökler Krisztina
: Gökler Krisztina
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Egészséges életmód és Z generáció
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Mobilalkalmazások az egészséges életmód promóciójában
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
Különböző étrendek és az egészséges életmód
: Mezei Orsolya
: Mezei Orsolya
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
A tudatos fogyasztói magatartás a pénzügyi fogyasztóvédelem tükrében
: Szakács Dominik
: Szakács Dominik
Az egészséges életmód szerepe a turizmus-vendéglátásban
: Papp Melinda Viktória
: Papp Melinda Viktória
Az egészséges életmód és az Oxygen Wellness
: Kárpáti Zoltán
: Kárpáti Zoltán
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD HATÁSA EGY ÉDESIPARI VÁLLALKOZÁS ÉLETÉRE
: Ivánkovics Krisztina
: Ivánkovics Krisztina
Az egészségtudatosság, az egészséges életmód szerepe, mértéke a 18-30 évesek fogyasztói magatartásában
: Nguyen Thi Mini
: Nguyen Thi Mini
Az egészséges életmód és táplálkozás szerepe a vízilabdázók körében
: Barabás Botond
: Barabás Botond
Az egészséges életmód és a sport jelentőségének statisztikai elemzése
: Varga Judit
: Varga Judit
Tudatos fogyasztói magatartás és a fenntartható fejlődés kapcsolatának bemutatása a Continental vállalaton keresztül
: Domahidi Petra
: Domahidi Petra
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
Az egészséges életmód megjelenése a mikro-, és kisvállalkozások online környezetében
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
Minőségi élet, egészséges társadalom, - tudatos táplálkozás, és szabadidősportok segítségével
: Bodrogi Réka
: Bodrogi Réka
Az egészséges életmód és a fitneszterembe járási szokások kapcsolata a fiatal, illetve a családos emberek életében
: Farkas Orsolya Dalma
: Farkas Orsolya Dalma
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Fogyasztói magatartás trendek az egészséges élelmiszerek területén a várandós nők esetében
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
A tudatos vásárlói és fogyasztói magatartás megjelenési formái, trendje és hatása a cukrászati termékkínálatra
: Koronczy Rita Adrien
: Koronczy Rita Adrien
Naya Lifestyle Clinic életmódklinika piacralépésének megvalósíthatósági tanulmánya és marketinglehetőségei az egészséges életmód fontosságának vizsgálatán keresztül
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Varga Dominik
: Varga Dominik
Értékalapú és közösségi bankolás - tudatos pénzügyi szolgáltatók és tudatos banki ügyfelek
: Márkus Tamás
: Márkus Tamás
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
A tudatos vásárlói magatartás bemutatása a HoReCa szektorban
: Hasznosi Enikő Mária
: Hasznosi Enikő Mária
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
Similar Items
-
Az egészséges életmód térnyerése az élelmiszeriparban - A fogyasztói magatartás vizsgálata
: Puskás Ágnes -
Egészséges táplálkozás, tudatos életmód - Vajon egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós?
: Rácz Adrienn -
A közösségi média hatása az egészséges életmód elterjedésére
: Gökler Krisztina -
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf -
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz