Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Petra
További közreműködők: Bartók Anna
Dr. Rimóczi Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
digitalizáció
film(ek)
marketingkommunikáció
mozi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44028
Leíró adatok
Kivonat:A marketing az utóbbi években nagy fejlődésen ment keresztül és ez napjainkban folytatódik, szerencsére minden iparágra hatással van. Szakdolgozatomat a marketingkommunikációs és digitális eszközök alkalmazásáról írtam a filmiparban. A dolgozatban kifejtettem hogyan megy végbe egy film promóciós kampánya, milyen kreatív eszközökhöz nyúlnak a folyamat során a készítők. Emellett egy primer kutatás körében megvizsgáltam a mozik legnagyobb problémáját napjainkban: miért csökken a moziba látogatók száma akkora volumennel. A fogyasztók döntéseit elemeztem.